kata-kata yang tidak terluah...

waaa~hujan lebat d luar sana seperti memanggil utk aku 'membaringkan' diri awl mlm ini..hehe, tp sblm itu mari bw...sbb ada sstu mau d luah..mari berkata2...utk kata2 yg sering berlegar2 d ruang minda aku NAMUN tidak terluah sbb...AKU DIDIDIK SUPAYA MENJAGA KATA2 APABILA BERCAKAP (walau saat itu kamu tidak bersetuju atau kurang berkenanan dgn mrk2) dan BERBUDI DGN SEBERAPA RAMAI ORG dan JANGAN HARAPKAN BALASAN UTK SEMUA ITU...ya mak sy faham.huhu

kata2 utk yg 1 urg...

"kau ar bikin aku kecewa, dlm kt kenal msih x phm ka apa yg aku xsuka??knp jgk d buat~bikin heran,mgkn sngja spya aku tda kwn ko kali ar...adeiii
kecewa sampai aku xmau kenal kau lg,sampai malas aku mau lyn...
tp aku kalo sda ckp kwn msti kc maaf huhu..baik ati kali aku skg,nta la knp susa btol mau bnci ko
apa lg buang ko...mula2 mmg la tp ENTAH!!!...cuba dlo hrgai aku 1% pn jdk la.."

kata2 utk yg ke-2

"sy sda tlng tu diam2 la sana p urus sendiri..sy mls mau campur,sy pn byk urusan
minta maaf,sbb fmly la sy tolong kalo tdk mgkn sy tdk lyn...
urus tu keja la bt sy sakit otak 2 3 minggu nie..aishhh malas!!x ikhlas??nta laa
biar la Dia sj yg tahu...1 sj la jgn amik ksmptn..jgn buruk sangka inn.ok2"

kata2 utk yg ke-3

"cuba bila berkawan kc ikhlas ba,jgn ingt seronok~kalo syg bimbing dia btol2 la..
jgn sampai ko trmsuk2 sono jd yg bukan2...bikin heran
org d dunia nie ingt suka ja..bila duka mula la kc slh urg,tda ingt silap sendiri isk isk
sedar la sblm sy kc realiti ini kata2..hahaha"

siapakah ketiga-tiga org ini?...biarlah Allah sj tahu...ant sy dan Dia...daripadaaku berkata2 lalu di benci, baik berkata2 dlm hati..tp terluah di sini..apa2 pun terima kasih sbb membaca..hihi.

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P