jangan!!!kc aku bengang.


...aku nga BENGANG!!!huh...jangan tny blk2 ba aiyaaaaa~aku cpt serabut!!!...

begini la manusia kalo d buat baik ar suka2 ja arah2 itu ini...tda tau ka aku X SUKA!!!

TIMBAK ba itu urg..isk..isk..mau ckp TIDAK krg ckp xmau tlng sdra sendiri...bkn ba,cumany tda kena timing...ish ish sda la aku nga serabut cek paper budak...itu la ini laaaa~
kira ok sda aku mau tlng,jan paksa diri ba...lalalala..

sini jk la tempat aku mluah...tiapa2 nti ok jg aku...

daaaa~~mau mkn dlo.haha


3 comments:

  1. alalala dear... sabar2.. sapa wat ko bengang tu.. meh aku bg tendangan maut..

    ReplyDelete
  2. huhu...mls ckp la babe..kc iya jk apa drg bt.arghh~tiapa2

    ReplyDelete
  3. bah yala.. kasi ignore ja itu mereka.. mari hidup dalam blues...

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P