first jwb tag...xcited


haha...td jenguk blog cik Shiqa..jumpa yg nie mcm nk jwb,so layan jk la cz bosan pla...huhu

1) Apakah benda yang paling penting dalam hidup korang?
-handphone

2) Benda terakhir yang korang beli menggunakan duit korang sendiri?
- kot (cz terpksa haha)

3) Dimana tempat korang ingin melansungkan perkawinan korang dan tema perkawinan korang nanti?
- emm...umah kt kg(simple2 jer)..tema?hitam putih kot..hihi

4) Adakah korang sedang bercinta sekarang?
-korang rasa??...aku mls nk jwb.haha

5) Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
- sampai jodohny d putuskn oleh Dia

6) Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
- rahsia aku dunia akhirat..lalala

7) Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
- novel 9 Nyawa (RAM)

8) Apakah nama penuh korang?
- Dayang Haslinda...cantik tak?

9) Antara mak dengan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
- pastiny...dua2 la

10) Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang
- Prince William
( xtau la napa..mgkn sbb dia lelaki pujaan aku kot..ahahha)

11) Adakah korang basuh baju korang sendiri?
- a'ah la,sapa lak tlng cuci?dh beso la

12) Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
- New Zealand

13) Pilih salah satu, peluk atau cium?
- sy nk dua2.hoho wink***

14) Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang. -
-xde sapa tag...wakakaka

15) 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang
-handphone (oh my sony.1 of my nset present from my siblings tym konvo..huhu aku syg abg n kakak2 aku muahhh)

-c belang (keta aku)!!!

-dslr nikon d5000..wanna bcome photoghrapher 1 day.

-broadband

-Junior..laptop aku..hihi

16) 5 lagu yang korang paling suka dan selalu dengar?

-all she know ~bruno mars

-talking to the moon~bruno mars

-rise and fall~craig david ft sting

-forever~chris brown

-call your name~daughtry

17) Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
- 20 0ckt...kt blk guru then kfc keningau..hehe

18) 5 orang blogger yang korang nak tag.
-zura the only one


19) Cerita sikit tentang blogger pertama yang korang tag

-aku blom tag sapa2 lg cz blm mnjd blogger tegar d sbbkn 'kbusyn' keja..huhu
1 day i will...orait~


2 comments:

  1. aku pun ada buku 9 nyawa.. best kan.hehehe :)

    ReplyDelete
  2. hehe..siuk oo..aku pinjam ngn bdk ja.

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P