baki 0-0...lalala


kring...kring...kring...gtu la agakny bunyi nset aku bila ada org col
oo minta maaf...panggilan itu tdk d jwb sbb

1. aku xsdr...trtdo,atau nset itu d silent mode

2. aku sengaja mls angkat!!!haha...mood ignore wit evry1.sorry

kmudian nk bls sms...cek2 kredit...rm0.00 adeiiiii
apa bole buat la kalian semua...
bsok2 aku tpup...lagipun skg aku mls pgg nset itu.muahahaha

*
*
*
*
kenapa aku bgni??bosan...sbb mcm2 jd dlm seminggu dua nie
DUGAAN HIDUP
perlukn masa utk sendiri,melayan jiwa yg sengsara di dlm
NAMUN harus bijak sembunyikn
...
< >
< >
...
lara hati itu sdh mampu d ubati sendiri
jiwa resah itu kelamnya di harap cuma sementara
kerna aku tidak mampu sekian lama begini...terlalu keletihan~
.
.
.
.
namun kekecawaan di atas kepercayaan itu seringkali mematikan langkah
utk melupakan...maaf itu bicaranya sgt mudah di ucapkan
dan dgn mudahnya jg aku ikhlaskan kemaafan walau tdk d ucapkan~
resahny cuma kerna lukany blm terubat
mungkin semakin dalam...

~ya Allah lapangkan hati hambamu ini...jauhkan dari prasangka buruk~


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P