sesuatu di antara waktu...

...ini antara kata2 yg aku suka dlm komik ujang...sgt halus utk d perkatakn dan sgt dalam maknany andai kalian berfikir sejenak~ertiny mcm2 bole terjadi di ant detik itu..bhgia,derita,tertawa,tangisan,kehadiran jgk khilangn~uiseh mcm bermadah pula aku hihi...sj utk mgisi masa yg terasa seperti bosan setiap saat.mungkin msih ada kurangny dlm hdup kt bila terasa sgt kesepian slalu,atau tiada ketenangan d dsr hati??nta la...

sometimes im being...undefined person.

waktu2 yg telah d lalui...menemukn aku dgn mereka yg ada dgn aku skrg..sahabat.kwn.teman...selain keluarga trsyg,mrk adlh ant yg terbaik pernah hadir dlm hdup aku. menghargai mereka adlh ant sstu yg WAJIB utk aku ingati. wlpn kdg2 hilang d pdngn mata, namun yg pasti mrk snts ada d hati ku ini..hukhuk~tQ la kpd bespal aku,ANIQ!!!i lap u...makasi sbb sudi dgr bebelan aku tnpa prsn bosan (mgkali la)hahaha...makasi krn snts ada,wlpn kdg2 aku nie kuat mara ngn muka yg paling takut ko tgk,wakaka...ndu,x sngja kdg2..'termarah'..ada lg baa...

kmudian...sstu d ant waktu menemukn aku dgn mereka yg mendidik ank bangsa,menjadi harapn negara...huh,ingtkn aku sda ilang khidupn takala tercampak di bumi keningau ini...tempat yg sgt asing bt aku,dan tidak pernah terpikir aku akn menghabiskn masa d sini..namun fikiran warasku dan semangat tidak mengalah aku snts mambantu utk jgn cpt berkata 'tidak'...akhirny,aku mampu berada d sini hampir 2 tahun!dan esokny aku masih mahu cabaran d tempat baru ini...haha..uiks aku mbebel pnjg..stop dlo k..last but not least...ALL IZZ WELL~~







2 comments:

  1. dear... touching nya aku baca.. i lop u poreber dear

    ReplyDelete
  2. iloputoo...huhu...ada idea bole la berkata2~

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P